Webový portál victorytravel.sk

  • Klient : CK Victory Travel, s.r.o.
  • Webová adresa : victorytravel.sk
  • Rok realizácie : 2020

Pôvodný stav

Cielom projektu bolo nahradiť starý webový portál, ktorý už naďalej nespĺňal požiadavky modernej vizitky a obchodného kanálu cestovnej kancelárie s dlhoročnými skúsenosťami.

Dlhoročná absencia údržby mala za dôsledok dlhú načítaciu dobu, z ktorej dôvodu stránka prestala byť zaujímavá pre používateľa a spôsobovala jej nepoužiteľnosť.

Riešenie

Projekt sme realizovali v rámci vlastného systému, aby sme klientovi ponúkli komplexné možnosti nastavenia zľavového systému a správu termínov jednotlivých zájazdov a objednávok. Na realizáciu projektu sme použili framework Laravel, ktorý je voľbou číslo jedna spomedzi PHP frameworkov. Riešenie pozostáva z:

  1. administračnej časti, kde má klient možnosť spravovať objednávky, zájazdy, krajiny, používateľov, generovať faktúry a zmluvy
  2. responzívnej používateľskej časti s prehľadom zájazdov a možnosťou objednávky

Súčasťou projektu je aj používateľská zóna, ktorá ponúka vracajúcim sa zákazníkom prehľad absolvovaných aj nastávajúcich zájazdov spoločne s prístupom k dokumentov viažúcim sa k jednotlivým objednávkam. Medzi tieto patria napríklad faktúry, ktoré sú automatický generované pomocou prepojenia s fakturačným softvérom klienta.

Používatelia sú informovaní o úhradach a majú prístup ku všetkým dokumentom potrebným k absolvovaniu zájazdu. Tieto dokumenty nahráva operátor prostredníctvom administrátorského rozhrania spolu so zmluvou, ktorá sa generuje automaticky podľa informácií vyplnených objednávateľom.

V spolupráci s marketingovým tímom klienta sme do projektu implementovali nástroje pre meranie konverzií. Na príjmanie platieb online sme podľa klientových požiadaviek integrovali platobnú bránu GP Webpay.

Po odoslaní objednávky má objednávateľ možnosť si vytvoriť účet zvolením hesla. Ostatné profilové informácie sa novo registrovanému používateľovi vyplnia z odoslanej objednávky, ktorá sa zároveň automaticky spáruje s jeho používateľským účtom.

Výsledok

Výsledkom našej spoločnej práce je webový portál, ktorý vyhovuje požiadavkám klienta, a ktorý disponuje používateľskou zónou pre vracajúcich sa cestujúcich, kde môžu vidieť absolvované zájazdy, status zľavy, na ktorú majú nárok, a môžu pristupovať k dokumentom viažúcim sa ku svojim objednávkam absolvovaných aj nastávajúcich zájazdov. Vďaka responzívnemu dizajnu sú kompletne všetky funkcionality dostupné aj na mobilných zariadeniach.

Čo hovorí klient

"Ako cestovná kancelária Victory Travel sme potrebovali funkčný a rýchly web. Okrem samotného webu a objednávkového systému sme chceli vytvoriť pre našich klientov aj užívateľskú zónu a požadovali sme aj vypracovanie backendu – teda adminu pre nás, kde budeme mať všetky potrebné informácie, aby sme nemuseli mať rôzne databázy, ale všetko v jednom systéme. S invibe sme začali spolupracovať po neúspešnom pokuse s inou firmou inovovať našu webovú stránku. Po skončení nie veľmi príjemnej a progresívnej spolupráce sme nadviazali kontakt. Už po prvom stretnutí sme veľmi ocenili ich svedomitý prístup a pripravenosť. Tieto ich vlastnosti nás sprevádzali počas celého procesu. Okrem nich sa k nim pridali aj ústretovosť, schopnosť poradiť, promptne reagovať a zapracovať naše požiadavky, bez problémov vysvetliť každý jeden postup (klady a zápory) a na všetky naše otázky nikdy nereagovali: „Nie, to sa nedá,“ ale „Áno, myslíme si, že to pôjde. Preveríme všetky možnosti a dáme vám vedieť.“ A vždy sa nám podarilo nájsť také riešenie, s ktorým sme boli maximálne spokojní. Výsledkom toho je plne funkčný a rýchly web, užívateľská zóna a backend podľa našich požiadaviek a predstáv, na ktorý sme hrdí. V mene celej CK Victory Travel veľmi pekne ďakujeme celému tímu invibe za ich skvelo odvedenú prácu."

Mgr. Simona Kabáčová | Vedúca cestovnej kancelárie a produktová manažérka

Nezáväzný dopyt

Ak sa Vám páčila naša práca a máte záujem o nezáväznú konzultáciu, pošlite nám správu prostredníctvom formulára.